Ak je diera v plášti taká veľká, že ju tmel nemôže zalepiť, duša stratí všetok tlak vzduchu a väčšinou aj plášť vyskočí z ráfika, čím vzniknú vzduchové medzery po celom obvode pätky plášťa. Každý, kto už niekedy montoval bezdušové plášte vie, že dostať do plášťa dostatok vzduchu, aby sa pätka opäť nasadila na ráfik, nie je jednoduché, ani keď si v pohodlí svojej domácej dielne, nieto ešte na traily so skupinou netrpezlivých kamarátov - alebo horšie - uprostred pretekov.
Mnohí ľudia si so sebou nosia mini ručné pumpičky, ktoré sú skvelé na dofúkanie malého množstva vzduchu na trase po miernej strate tlaku. Ale na opätovné nasadenie pätky plášťa by si potreboval predlaktia ako Pepek Námorník! Bezpochyby najrýchlejší a najjednoduchší spôsob, ako sa pri jazde na trati dostať späť do hry, je CO2 bombička. Nielenže ťa vráti späť do sedla oveľa rýchlejšie ako ručná pumpička, ale je oveľa menšia a ľahšia.
Hlavice CO2 pumpičiek Peaty's sú vyrobené z hliníka 6061 obrábaného CNC a disponujú patentovaným dizajnom ventilu. Dôraz sa kládol na každý detail, od presného zloženia gumy O-krúžkov až po úžasné eloxované farby Chris King.
Priamočiare a kompaktné prevedenie umožňuje rýchlejší prúd vzduchu pre rýchle nafúkanie a minimalizuje namáhanie ventilov bezdušových plášťov, pretože k ventilu sa pristupuje priamo, a nie v 90-stupňovom uhle.
Z prázdnej pneumatiky na plnú za menej ako 10 sekúnd!